Παράδειγμα: Πιλοτάρω Αεροπλάνο

Στο παράδειγμα αυτό θα δούμε πώς μπορούμε χρησιμοποιώντας εντολές ελέγχου και κίνησης, να ελέγξουμε την κίνηση μιας μορφής. Ας σβήσουμε την κλασική μορφή της γάτας από τη σκηνή μας και ας εισάγουμε μια έτοιμη μορφή από τις μεταφορές, ας πούμε ένα αεροπλανάκι. Βάζουμε και ένα οποιοδήποτε υπόβαθρο για το σκηνικό μας. Οπότε η σκηνή μας θα μοιάζει κάπως έτσι:

Ας φτιάξουμε τώρα τα σενάρια. Θέλουμε όταν πατιέται ένα από τα πλήκτρα με τα βελάκια, το αεροπλάνο να κινείται ανάλογα, προς την κατεύθυνση αυτή. Έτσι, χρησιμοποιούμε καταρχήν την εντολή ελέγχου "όταν το πλήκτρο ... πατηθεί" και επιλέγουμε για παράδειγμα το πλήκτρο "δεξί βέλος". Άρα η εκτέλεση αυτού του σεναρίου θα ξεκινά μόλις πατηθεί το δεξί βέλος. Μετά, η φιγούρα πρέπει να κοιτάξει προς τα δεξιά, δηλαδή "δείξε στην κατεύθυνση 90 μοίρες" και με κάθε πάτημα να κάνει 10 βήματα. Αν τέλος φτάσει στα όρια της σκηνής να αναπηδήσει. Τα σενάρια για κάθε κίνηση του αεροπλάνου είναι αυτά:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου