Παράδειγμα παιχνιδιού: Simple Flappy



Η σελίδα του έργου είναι http://scratch.mit.edu/projects/19547054/

Βήματα - Οδηγίες

Αφού σχεδιάσουμε τη μορφή του πουλιού, σχεδιάζουμε ένα σκηνικό
με ουρανό, σύννεφα και δέντρα στο βάθος. Σχεδιάζουμε τα εμπόδια ως εξής: Φτιάχνουμε μορφές που αντιπροσωπεύουν εμπόδια, βάζοντας πολλές ενδυμασίες στο κάθε ένα.
Ας ξεκινήσουμε προσομοιώνοντας την κίνηση του πουλιού. Δημιουργούμε μια νέα μεταβλητή που λέγεται "Βαρύτητα" και προφανώς προσομοιώνει τη βαρύτητα. Θα πρέπει κάθε στιγμή το ύψος (y) του πουλιού να αλλάζει όσο και η "Βαρύτητα", αλλά και η ίδια η "Βαρύτητα" να αυξάνεται συνεχώς. Γι αυτό και όσο περνά η ώρα χωρίς να έχει πατηθεί το ποντίκι η μορφή πέφτει όλο και πιο γρήγορα.



Για να δημιουργήσουμε τα εμπόδια, ένας εύκολος τρόπος είναι να δημιουργήσουμε μια μορφή εμπόδιο με πολλές ενδυμασίες:














Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου