Έλεγχος φιγούρας που πέφτει

Έστω ότι έχουμε μια φιγούρα στο Scratch, (τη γνωστή γάτα) η οποία επηρεάζεται από τη βαρύτητα. Θα αναπαραστήσουμε τη βαρύτητα με μια μεταβλητή "gravity" της οποίας η τιμή συνεχώς μειώνεται.
Η γάτα επηρεάζεται από τη μεταβλητή αυτή στον άξονα ψ, δηλαδή μετατοπίζεται κάθε φορά κατακόρυφα ανάλογα με την τιμή της gravity.





Αν μείνω εκεί, η γάτα θα βρίσκεται συνεχώς στο κάτω όριο, αφού η gravity μειώνεται συνεχώς. Αν ήθελα η γάτα να μην προχωρά κάτω από μια γραμμή για παράδειγμα:
θα μπορούσα να χρησιμοποιήσω το παρακάτω σενάριο:



Τέλος, αν θέλω η γάτα να πηδάει ψηλά, πχ για να αποφύγει εμπόδια που έρχονται, μπορώ κάθε φορά που πατιέται ένα συγκεκριμένο πλήκτρο να ορίζεται το gravity σε μια συγκεκριμένη θετική τιμή.




Παρακάτω ολοκληρωμένη η εφαρμογή ανεβασμένη στη σελίδα του Scratch:



Δείτε και τη βελτιωμένη εκδοχή του ίδιου προβλήματος




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου