Έλεγχος φιγούρας που πέφτει (βελτιωμένη έκδοση)


Στο παράδειγμα "Έλεγχος φιγούρας που πέφτει" χρησιμοποιώντας ένα πλήκτρο (ας πούμε το πλήκτρο "κενό") η φιγούρα πηδάει. Υπάρχει όμως μια έλλειψη. Δεν θα πρέπει να επιτρέπεται στον παίκτη να πατάει πολλές φορές διαδοχικά το πλήκτρο "κενό." Δηλαδή αν η φιγούρα είναι ήδη στον αέρα να μην επιτρέπεται να πηδήσει ψηλότερα.

Για να λύσουμε το πρόβλημα θα χρησιμοποιήσουμε μια μεταβλητή που θα την ονομάσουμε "Είναι στον αέρα?". Θα είναι μια λογική μεταβλητή δηλαδή θα παίρνει τιμές το 0 ή το 1. Αν έχει την τιμή 0 σημαίνει ότι η φιγούρα είναι στο έδαφος, αλλιώς αν έχει την τιμή 1 η φιγούρα είναι στον αέρα.

Στην αρχή η τιμή της θα ορίζεται στο 0. Ομοίως και όταν η φιγούρα ακουμπά την κόκκινη γραμμή. θα παίρνει την τιμή 1 μόνο αν πατηθεί το "κενό" και η φιγούρα πετάξει. Άρα τα σενάρια γίνονται ως εξής:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου